onsdags tråk

idag så var jag ju i stadshuset med klassen och kan bara säga att det var absolut astråk men iaf bättre än vanlig skola. det tog ca 50 min för oss att komma dit från märsta och sen var vi där i 30 min, fatta hur drygt och onödigt de kändes ! fast sen påvägen hem missade lärarna (och george) tåget som resten av klassen tog så jag och bvän passade på att hoppa av i norrviken för att hälsa på älsklingarna i viby men självklart så hade dom lektion o kunde inte komma ut överhuvudtaget för deras lärare hade typ damp? men så vi åkte hemåt. sen ännu roligare när vi kom tillbaka till skolan hade vi såklart no prov.. verkligen.. 'jippi'. de gick skit även fast jag ska vara så kallat 'smart' i no. verkligen en skitdag.
höjdpunkterna för dagen var när ena fick skrattattack på engelskan & när man fick träffa jenny en liten snabbis när hon gick förbi min skola, hon lyser verkligen upp dagen.

pussar / J

  stockholms stadshus


Kommentarer
Postat av: Anonym

nawe älskling ! you make my day <3 haha blev du lite förvänad när jag kom gående med jocke ?xD

2008-11-13 @ 21:15:40
URL: http://intejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0