mihi, inget liv (a)

Brukar du komma i tid: näh typ inte
Vad hade du i din mun senast: hemmagjord kola (syrran baka)
När blev du fotad senast: helgen typ
Hur känner du dig nu: lite nere o trött
Kan du laga mat: gills sånt man stoppar i micron?
Vad pluggar du: går i nian. nästa år blire nv tror jag (a)
Vad tycker du om fötter: ehm va e d för fråga?

Är du smart: smart i matte osmart annars
Vad har du på dig: ksss mjukis, linne och kofta
Är du aktiv i skolan: med på lektionerna men inte särskillt intresserad..
Vad saknar du: att ha ett seriöst förhållande
När och varför grät du senast: imorse typ, bråkat med bästis..
Var det pinsamt att svara på det: nej, sanningen bara
Hade du en bra kväll igår: neej böla typ som en liten unge
Din favoritdryck på morgonen: pepparmint te (a)
Vad ska du göra i sommar: nt bestämt än men tror spanien å va med massor
Är du nöjd med ditt liv: neeeej verkligen inte!

Vad vill du jobba som: hemmafru? hahah
Har du tråkigt just nu: nej faktist inte
Vad gör livet värt att leva: min bästavän..
Vad i livet ångrar du: att jag gör saker utan att tänka mig för
Är du musikalisk: kan spela lite piano (a)
Vad lyssnar du på för musik: the voice
Är du bortskämd: absolut inte
Är du trött: en aning bara
Vad gör du imorgon: prao å vara med niklas


Första Operation: aldrig opererat
Första piercingen: öronen när jag var 3 år
Första sporten du började på: började aldrig men testade fotboll
Första husdjuret: hamster men har fågel nu
Första semestern: chile när jag va fem
Första konserten: ingen aning. britney typ?


Första kärleken: typ daniel när jag gick i tvåan (a)
Favvofilmer: aböj, svår fan. massor?

Favotvprogram: desperate housewifes & greys anatomy
Favvomusik: svenne rap, r'n'b, house typ
Favvodrink: vodka å sprite
Favvosport: venne, fotboll kanske
Favvoplagg: fina tjocktröjor

Favvoskola: går central men älskar runan barnen

Just nu äter du: lakrits godis
Just nu dricker du: inget men vill ha vatten
Just nu ska du: sända iväg ett sms
Just nu lyssnar du på: James Morrison - This Boy

Just nu väntar du på: gb på playahead
Just nu tittar du på: den här listan


Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: både och

Kramar eller kyssar: kyssar lite överallt
Kortare eller längre: längre absolut
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage. viktigt viktigt

Busig eller lydig: busig men en ängel mot mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0