11 nov

nu är det så att jag har fixat en ny blogg. innan hette min blogg http://jenniwfers.blogg.se men eftersom jag inte har skrivit i den sen maj så kändes det lika bra att skaffa en ny. jag kan erkänna helt att jag inte är så bra i att komma ihåg att blogga men ska göra mitt bästa.
iaf den här veckan händer det så dryg mkt i skolan ! 
onsdag: prov och ska typ till stadshuset (tråk).
torsdag: älvsjömässan med klassen (förhoppningsvis kul)
fredag: prov, prov och en viktig inlämningsuppgift som ska vara klar. (tråk)
i helgen hoppas jag på att jag får gå ut, har haft utegångsförbud rätt så länge och döööör här hemma. har aldrig insett hur tråkigt de är  igentligen att bara 'slappa' hemma. saknar även vissa människor så extremt mycket också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0