live youre life as it's no tomorrow

nu ska jag först berätta lite om torsdagens äventyr. i skolan var det 'städdag' eftersom dom vill att de ska vara fint när vi kommer tillbaka efter lovet. hela klassen sprang runt och städade lite här och var, suddade väggar och skit, helt onödigt egentligen men vafan. lite senare på förmiddagen kollade vi på 'robotar' sjuk film fan och i slutet satt jag och hanne och skratta som galningar då vi tänkte på en speciell person när dom började dansa och britney spears 'one more time' började att spelas.
efter skoldagen drog jag hem och fick sällskap av linnea på bussen för hon skulle till kattis som också bor i steninge, alltid trevligt med lite sällskap. när jag hade börjat fixa och städa lite hemma fick jag sms av linnea att hon skulle komma hem till mig visst (?) så jag hämtade henne vid bussen. telefonsnack, present inslagning, fixande och lite prat blev det innan vi sedan åkte till skolan för avslutning.
betygen vart man rätt så stolt över och vill bara säga att min klass är så underbar på avslutningar, klappar tjoar och hurrar för allt och alla haha och nu är det bara ett halvår till med dom, lite synd faktiskt. men efter skolan drog vi några brudar till 'tomtenatta' på arlanda stad. små mys att bara vara brudar som går runt och sen bli efterföljda 'jätte' diskret av pojkar och så. senare på kvällen började vi dra oss hemåt och gick runt lite i märsta innan. snacka och sånt roligt.

fredag vart en sjukt händelserik dag. de började med att jag drog hem till steffa som fyllde år för att äta lite middag, de bjöds på potatisgratäng, kött, championioner, räkor, champagne och frukttårta. mysigt och mumsig eftermiddag med jätte fint sällskap § efteråt bestämde vi för att dra oss ut och handla lite energidryck. vonca var extremt speedad och ville typ bli ännu mer, haha. vid valsta centrum drog sen hälften så de var jag steffie och fredrik kvar och vi bestämde oss för att dra till centrum och hälsa på jenny som skulle ha bal. jag och steffie hade väldigt mycket överskottsenergi och sprang och baxade julpynt och skit. hittade ett packet i en gran med en karamell i, mums. senare på kvällen vid kanske 9-10 träffade vi dom andra brudarna och även jim, joel, emil och robin. söta små pojkar alltså (a) vi stog med dom och snacka och skulle gå till bussen men dom missade den så jim blev skit lack och börja sparka på bussen ! sen kom polisen, tog deras bira medans kattis skulle 'gå o möta ngn' för att komma bort från polisen när hon hade massa vodka i väskan. jag följde med kattis och vi började shotta lite. efter åkte vi till stationen typ där alla tog bussen till sigtuna förutom jag och steffie som var tvugna att dra hem till mig och fixa en grej, sen drog vi ut igen och mötte dom andra på stationen igen. vad som hände där minns jag inte riktigt men fick hjälpa kattis väldigt mycket och hon hjälpte även mig, jätte söt flicka hon den där katarina (a) jag försökte övertala alla att vi skulle dra till sollentuna iaf men ingen ville förutom kattis som ropade 'JAA' varenda gång jag sa sollentuna, haha. men de sluta iaf med att nille och robin skulle komma till märsta och sova hos mig så steffie fick mig att stanna på stationen och inte springa iväg. 'nikman och bimbo' kom till märsta halv ett typ så hoppade vi på 582 och åkte hem till mig. ca klockan halv 2 kom mina päron hem och pappa vart lite lack på att vi hade objudna gäster hemma hos oss typ medans jag var ju jätte glad över att ha älskling och bästis där. de slutade med att dom blev utskickade och inte försen klockan 5 idag fick jag reda på vart dom tagit vägen, haha. yra runt i märsta kan inte vara bra asså.

nu sitter jag och gosar i soffan. steffie drog hem typ klockan 7 och resten av dagen blir nog lite mys framför tvn. morgondagen hittar man nog på något kul allt.

massvis av kramar /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0