lucia utan firande

nu efter två timmar har man äntligen fått lägga på telefonen efter att ha snackat med nille. lyckades köpa tre presenter till idag och har väldigt många idéer på vad jag ska köpa till mina söta människor i julklapp.
jag och marielle var ju så jävla duktiga att vi kom till stinsen precis när det stängdes så vi drog till kista ist och handlade massa klappar! 4st hitta marielle och ja 3st ju. vi åt på donken och samtalade om lite allt möjligt. klockan nio kom vi typ till viby då vi träffade några inklusive älsklingen amanda som inte kunde sluta snacka om att hon skulle prutta sin syster i ansiktet, hahah. hon drog typ upp det minst 6 gånger. dom följde sedan med mig till tåget så åkte jag hem och hittade nybakade lussebullar i köket, tog en mumsade lite och sen ringde älskling och nu sitter jag hääär.
förresten måste fan nämna busschaffören i sollentuna, fyfan han gjorde min dag jävligt mycket bättre. jag och marielle sprang ju från 179 bussen för att hinna till 520 upp till viby men den hade redan åkt! men vi ställde oss och vinka mot bussen och han stannade ! snacka om att man inte blev liiiiite glad, skit gullig chafför.
men det var väl allt,

pusshej, ha en trevlig kväll /J

marielle § madsen tjockis fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänstra tjejen ee sööt (A)<33

2008-12-27 @ 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0