förändring förbättring förnyande

nu har man fixat ett lite nytt utseende på bloggen och det är början till den stora förändringen.
2009 börjar snart och en helt ny start ska de allt bli då. ett tidigt nyårlöfte som jag ger mig själv är att vara duktigare i skolan, sista terminen i grundskolan nu. lyssna på föräldrarna och faktiskt LYDA. ska samt bli en bättre vän, lyssna mer och inte såra dom jag älskar. kortfattat bli en bättre jennifer för de har varit väldigt stökigt på senaste tiden och de vet jag själv.



2009 ett nytt år, en ny start

Kommentarer
Postat av: sara

Ja älskling snart häänder det!! haha <3

2008-12-30 @ 15:27:19
URL: http://smidigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0